Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль
У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників зменшилися на 2% у порівнянні з попереднім роком, що вже п’ятий квартал поспіль зі спадом, повідомляє Counterpoint Research. Головними причинами цього є сповільнення зростання ринку в Індії та скорочення постачання Apple Watch. Проте в Китаї спостережено зростання на 37%, що є найвищим показником з кінця 2020 року. Хоча Apple втратила 9% ринку, вона все ще лідирує завдяки зростанню бази користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значний ріст завдяки асортименту продукції, конкурентним цінам і підвищенню своїх позицій на ринку. Samsung, натомість, зазнав 18% зниження через втрату попиту на старі моделі годинників. Споживачі все частіше вибирають моделі у ціновому діапазоні $100-200, що призвело до зростання продажів на 21%. Сегмент дитячих смарт-годинників також розвивається, з китайським брендом Imoo на чолі. Популярність смарт-годинників зростає в Північній Америці, Європі та Азії, де батьки вибирають їх як альтернативу смартфонам для дітей. Counterpoint передбачає, що ринок почне відновлюватися цього року з очікуваним зростанням на 3%, завдяки інтеграції ШІ, покращеним сенсорам здоров’я та сертифікації деяких пристроїв як медичних засобів. Також очікується зростання попиту на преміальні моделі з високою функціональністю та глибшою інтеграцією в екосистеми.
Переглядів: 0