Новини бізнесу - CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM

CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ “Парковий” успішно впровадила систему управління відносинами з клієнтами (CRM), яка дозволила їм об’єднати маркетинг і продажі в єдину систему. Це дало змогу команді працювати більш ефективно, бачити повну картину взаємодії з клієнтами на всіх етапах і швидше досягати результатів. Після впровадження NetHunt CRM, маркетинговій команді “Паркового” вдалося зменшити рутинну роботу на 30% і витратити більше часу на креатив, нові кампанії та ідеї для залучення нових клієнтів. Впровадження CRM дало можливість автоматично збирати дані про клієнтів з різних джерел, оптимізувати бюджет та покращити обслуговування клієнтів. Команда стала більш організованою, ефективною та спроможною досягати спільних бізнес-цілей.

Переглядів: 0

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *