Новини культури - Мило з ванни Сідні Свіні: лімітований продукт розкупили за секунди

Мило з ванни Сідні Свіні: лімітований продукт розкупили за секунди

Зірка серіалу “Ейфорія” Сідні Свіні викликала справжнє збудження, представивши несподівану колаборацію з брендом доглядової косметики для чоловіків Dr. Squatch. Вони разом випустили лімітовану серію мила з краплями води, у якій сама купалася. Це мило було доступне для продажу на сайті бренду за $8 за штуку. Лише за декілька моментів воно розлетілося, ставши Sold Out, тобто розпроданим. Фанати скаржилися на технічні проблеми та довгі черги як у онлайн магазинах, так і в реальних. Дехто навіть стверджував, що продукт навіть не встиг з’явитися на сайті через швидку покупку. Пізніше це унікальне мило стали перепродавати на eBay за значно вищою ціною, від $70 до $800 за один шматок. Свіні оголосила про запуск продукту в Instagram наприкінці травня, викликавши різні реакції від захвату до критики. Акторка вважає, що ідея з милом “з ванни” – це не лише вдала реклама, але й оригінальний експеримент у світі краси.

Переглядів: 0

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *