Продажі електромобілів Xiaomi падають на тлі кризи довіри до компанії
Компанія Xiaomi, яка виробляє електрокари, потрапила у складну ситуацію, оскільки вже третій тиждень поспіль спостерігається зниження продажів їхніх моделей. Продажі моделей SU7 та SU7 Ultra скоротилися з 7200 до 5200 одиниць на тиждень, при цьому базова версія SU7 втратила 2000 продажів. Це сталося після скандалів, пов’язаних із обмеженням потужності, побоюваннями щодо безпеки та недоліками опцій, які не відповідали рекламним обіцянкам. Аналітики зауважують, що власники дорогих моделей Xiaomi особливо вимагають відповідності якості та чесності у маркетингу. Деякі клієнти навіть вже звернулися до юристів і вимагають повернення коштів та компенсації. Засновник компанії Xiaomi назвав цей період “найважчим з моменту створення компанії”.
Переглядів: 0